Ganska pinsam tjej en gång i tiden..

Istället för att hyra en film så tog jag en film jag hade på datorn, det blev alltså mean girls 2. Den var ganska bra, lite tråkigt att det är helt annorlunda från 1an, inte ens samma personer eller ingenting alls har med 1an att göra. När filmen var slut så satte jag mej och rensade lite musik, filmer och bilder på datorn för vi ska formatera om den på söndag, så då kan jag lika gärna bli av med lite skit. Hittade iaf massvis med konstiga bilder från fjortistiden då man alltid överredigerade bilderna eller täckte för näsan och ibland munnen, så jag tänkte faktiskt ta och bjuda på några stycken. Njut den som kan..
Hade egentligen tänkt att visa några bilder som var ännu mer fjrotis, men dom hitta jag inte haha. Det kanske är tur ändå.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0