What I thought was a dream was as real as it seemed

HULKEN!
Kom hem för en stund sen efter en riktigt bra men slitsam träning. Det känns som att mina knän ska vika sej när jag ställer mej upp, det är ju toppen! Men det brukar bli så när jag cyklat långt eller tränat, och idag har jag gjort båda så det förklarar saken!
Fick även reda på att tävlingen som jag nämnt tidigare är för småbarn så vi får helt enkelt se när nästa blir, men det är bra för jag känner att jag behöver träna på min serie mer!
Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla runt lite på IKEA & Jysk osv efter en ny byrå, som jag ska ha till mitt nya rum.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hahaha förlåt hjärtat :-$

Jag vet men har inga bilder att lägga upp nu när min bebis ligger på lagning.. Känns så ovärt att blogga då hahaha you know me :-(

Ska försöka göra nåt åt saken för sanningen är ju att jag innerst är beroende ju!

2011-11-08 @ 22:17:09
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0