You appear just like a dream to me

Evelin är ju riktigt duktig.
Åkte upp på stan efter skolan för att möta mamma. Vi skulle köpa en baddräkt som jag kan ha på simhoppet, hade en halvtimma på mej bara för mamma skulle på zumba så det blev väl kanske inte den snyggaste. Men den duger!
Och usch det är verkligen deprimerande att testa baddräkter, för det är då man inser hur tjock man rent ut sagt blivit. Det var inte så att jag inte hittade nån som passade eller så, för det var inget problem, men det är bara det att i en baddräkt syns alla former, det går inte att dölja på nåt sätt. Och eftersom jag gått upp nåt så sjukt sen jag slutade på simhopp så känns det ju lite så där, sen att man ska börja igen med pinnarna emma och maja gör ju inte saken bättre. Men jag har bara mej själv att skylla, så jag ska INTE klaga mer utan göra nåt åt saken. Och jag har bestämt mej att nästa vecka börjar jag PÅ RIKTIGT med att äta nyttigare och röra på mej mer. Har sagt det typ 1000000000 ggr men nu lovar jag, nästan, för jag har insett nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0