I wish my dreams came true

Gammal bild på mina bebisar.
Det blev inte mycket till solande förut, tyckte det var så varmt så jag la mej i skuggan och läste lite innan jag satte på musik tills jag somnade till en stund. Ni måste tro jag har seriösa sömnproblem som alltid sover på dagen, men jag sover ungefär 6-7 timmar varje natt och det vet jag att flera utav er också gör, men egentligen tror jag inte min kropp klarar av det.. Hur som helst när jag vaknat tog jag mej en dusch, tyckte det var lika bra att duscha tidigt så mitt hår hinner torka innan jag lägger mej, för då ser det bättre ut imorgon, och det tar några timmar innan mitt hår torkar. Efter gick jag ut på gården med mina marsvin för tyckte dom skulle få äta lite färskt gräs haha, men självklart kommer det massor med ungar som vill titta, mata och klappa. Haha det blev ett riktigt jävla dagis. När jag tröttna på ungarna gick jag in och nu sitter jag här och gör typ ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0