Nattdjur

Haha tror ni det blev som planerat igår eller? Nej, det blev istället att jag åkte till elin och vi tog oss en promenad i spöregnet till ekershallen för att köpa plommon. Sen väl hemma hos henne så satt vi och gjorde typ ingenting speciellt, mest pratade och satt vid datorn och så. När klockan var strax efter 12 kom jag på att jag inte kollat nån buss hem så då kolla vi och insåg att sista bussen gått för en kvart sen och mina föräldrar kunde inte hämta mej så mitt enda val var att låna elins gamla cykel som låter så in helvete. Och eftersom jag skulle cykla hem så tänkte vi vänta tills det börja ljusna ute, så vid halv 4 inatt trampa jag hem på hennes diskreta cykel, lyckat!

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha cp varför sov du ba inte över hos henne!? :$

2011-06-16 @ 18:52:32
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0