I can't tolerate the feelings that I feel when I feel. But don't you know? Some feelings never seem to let go

När jag och jenny äntligen kom upp på stan så var det mesta stängt haha, lyckat, vi tänkte ju att det borde ju vara öppet för det är ju som söndag? Men vågen var iaf öppen så vi gick runt lite där, när vi tröttna gick vi till la baguette och köpte varsin kycklingbaguette. Sen drog vi mot mej och jag hade cyklat till stan men hon åkt buss och min cykel kan man inte skjutsa med på pakethållaren så jag skjutsa henne på sadeln en bit och resten gick vi, hurtiga som vi är, hehe. När vi var hemma kom angelica och vi drog till mellringe och bara satte oss och snacka men efter ett tag var jag tvungen att dra hem för att fira pappa. Passade även på att leka lite med världens gulligaste unge wilma innan jag tog mej en dusch, som var välbehövlig efter en så sjukt varmt dag som den här, typ 30 grader och jag badade inte haha, lite olikt mej bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vems unge?

2011-06-07 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0