I can't believe you did that

Jag fick faktiskt nåt att göra trots att jag inte hade några planer haha. Först hjälpte jag seidi med hennes hår för hon skulle på bröllop, jag kan ju inte alls sånt där. Men det gick ändå, skulle bara locka det haha. När jag var klar satte jag mej på bussen mot jenny och där kollade vi på nattbuss 807, så dålig film så den blir bra haha. Runt 10 kom pappa och hämtade mej eftersom vi ska på en husvisning imorgon förmiddag, eller det var egentligen den tiden som passa bäst för han att hämta mej hahaha. Nej nu ska jag sluta skriva massa ovärt och istället sätta mej framför tvn eller nåt, liiiiv, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Husvisning? Ska ni flytta?

2011-06-12 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0