Hemma

Hemma i älskade örebro! Jag valde att ta en liten paus med bloggandet hos min farmor och låtsas farfar trots att jag faktiskt hade tillgång till dator. Så på onsdagen var vi och bada på nåt litet ställe, rätt mysigt fast det var fullt med moln och solen titta fram ibland. Torsdagen var däremot mycket soligare, då spenderade vi dagen på nåt annat bad i trollhättan med våra kusiner. Och vi avslutade den dagen med tacos (utan tacokrydda för min del) i trädgården, hur mysigt som helst. Och idag var det bara att vakna, äta frukost och packa sen sätta sej i bilen och åka hem. Tänkte bjuda på lite bilder från den här och förra veckan, men jag glömde kameran i trollhättan i tisdags och sen så har nån tagit den, så tyvärr blir det inga bilder.. Det värsta är att det inte var min kamera heller, utan min brors, lyckad tjej! Däremot kanske jag bjuder på en video sen på en galet glad hund som attackerar min lillebror, tycker själv att det såg riktigt kul ut, men det får ni väl själv avgöra sen om jag orkar lägga upp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0