Haha bra bild jag vet, men det var bara för att få med det rosa på bild liksom

Har träffat lite olika folk idag, först så var jag ute en stund på gården med seidi och ariet. Men tillslut blev det kallt så jag gick in och la mej och kolla på tv, haha livet. Efter mycket om och men gick jag ut för att träffa nisse, vi tog oss en promenad över hela mellringe typ och pratade om lite allt möjligt, vi träffade även angelica och jossan snabbt. Efter det skulle jag träffa emma en snabbis som hade vägarna förbi men det slutade med att vi stod och pratade massa och sen åkte vi och seidi till ica och köpte baguette och lite annat så då satt vi där och pratade och så ett tag. När vi skiljts åt (haha) från emma så drog jag och seidi och träffade ariet, maria och sandra. Vi satt som andra kvällar och snackade och åt frön, och det var lika härligt som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är de där nisse och anton som du är med hela tiden? Hur kommer det sig att ni började umgås så mycket?

2011-07-15 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0