Dag 5 - Min bästa vän

Har inte bara en bästa vän. Men de på bilden är mina ABSOLUTBÄSTAVÄNNER om man säger så.
Alltså Jenny, Niklas och Elin. Ni är seriöst det bästa som finns, utan er är jag verkligen ingen..
Ni finns alltid där och ställer jämt och ständigt upp.
Förr kunde man aldrig tro att nån utav er skulle bli mina bästa vänner.
Jag menar i 4an började jag och Niklas i samma klass, vi var fiender..
Fast nån enstaka gång var han snäll, när han var själv, sedan i 5an hade vi ingen kontakt alls eftersom jag bytte skola. Men sen i 6an gick vi tsm igen och blev bara lite vänner, men sedan i 7an så blev vi bästa vänner.
Det var även i 7an jag blev bästa vän med Elin och Jenny, först när vi börja samma klass tyckte jag inte alls om er och tyckte ni var töntar. (a)
Men nu efter allt detta har jag insett vilka underbara vänner ni är, jag älskar er och vill aldrig någonsin förlora er.
Och ni andra får absolut inte tro att jag glömt er, Angelica, Emma, Michelle, Evelin, Jacob, Marcus, Ankido, Daniel, Emil, Jenny, Sandra, Louise, Ebba och flera!
Och Seidi behöver jag ens nämna dej, för du vet själv att du har en speciell plats eftersom jag kände sen jag var 2.
Hoppas ni vet vilka fantastiska vänner ni är, och ta så sjukt för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0