Dag 4 - Mina syskon

Jag har fyra bröder så tänkte berätta lite om alla:

Christoffer, född den 17 september 1988.
Jobbar på Euromaint (?) och lagar tåg, riktig gangster alltså.
Jag har faktiskt nog alltid sett upp till dej, för när man var mindre var det ju så coolt med en bror som gick på simhopp och som tävlade och vann medaljer (HAHA), sedan blev det ju amerikansk fotboll, där du så vitt jag vet också varit grym. Svenska mästare ju. ;)
2004 iaf AHAHHAHA. :D
Nu när du inte längre bor hemma ses vi inte så ofta men du ska veta att jag fortfarande ser upp till dej.

Simon, född den 11 augusti 1990.
Jobbar på Siba för tillfället iaf, hoppas du får jobba kvar och så är du ju fotbollstränare för eker p99 och har även själv spelat fotboll tidigare.
Men i alla fall, så förstår jag inte att du aldrig kan vara tyst! Helt seriöst, har aldrig träffat nån med så mycket ljud, HAHAHAH.
Antingen massa prat, skrik, beatbox, rapp eller bara rim.
Men men, ändå en helt awesome bror, som är så sjukt smart också. Jag skojar inte, ett MVG-barn. :o
Som även kan allt om datorer. ;)
Jonathan, född den 6 maj 1994.
Går första året på tullängskolan - bygglinje.
Världens knäppaste bror, men ändå så underbar.
Visst slåss vi och sådant, men våra störda stunder slår allt! Tror inte jag ska nämna nåt, för då lär väl alla tro att vi båda måste in på psyke?
HAHAH, och bara för att jag skrivit om mina andra bröders sporter så tänkte jag berätta att han spelat innebandy men sen så bröt han benet och slutade så nu gymmar han, läskiga benmuskler ahhhhhh.
Adam, född den 4 oktober 1999.
Går i 5an på mellringeskolan, precis som jag (H) fast jag går ju i 8an hahaha. (a)
Det är dej jag står närmast av mina bröder, eftersom typ på somrarna när vi ska åka nån stans med familjen är det typ bara du och jag som följer med och ja vi har ju våra fina samtal ibland.
Men fyfaaaaaan vad jag kan störa mej på dej, så sjukt jävla mycket, typ som när du pratar värmländska, jag får PMS.
Men hur som helst så är detta ett blivande fotbollsproffs, nästan säker.
Jag menar killen har alltid hållit på med bollar, innan han kunde gå så drogs han till dom. Började spela första gången i 4 års åldern, och han är jätte duktig helt seriöst. Fortsätter han så här så har han ljus framtid inom fotbollen. Men men nu ska jag inte fortsätta att skryta om min lillebror.
Utan avsluta med att säga JAG HAR VÄRLDENS SJUKASTE, STÖRDASTE, UNDERBARASTE OCH BÄSTA BRÖDER. JA ÄLSKAR ER. ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

kul för dej som gillar dina bröder :p

2011-01-09 @ 14:01:01
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0