I'll go wherever you will go

När jag kom hem från skolan ringde jag till verkstan som lagade min mobil för jag har ju bytt nr så fick inte deras sms längre om hur det gick med min mobil, men fick reda på att den var klar i onsdags. Så om en stund kommer pappa hem med den!
Min saknade älskling ju, fast jag gillar min brors HTC som jag har nu. Den är ju så skön, plus att jag är van med touch nu.
Ikväll ska jag bara chilla, orkar inte göra nåt för att slut sen igår (skidåkning i flera timmar tar på krafterna!) och så har jag träningsvärk i typ hela benen.
På tal om träningsvärk så ska jag till gustavsvik efter sportlovet och testa simhopp igen, åh så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0