I want to stand with you on a mountain, I want to bathe with you in the sea, I want to lay like this forever until the sky falls down on me

Första veckan i skolan avklarad! Känns som om vi inte ens haft nåt sommarlov, utan som om vi fortfarande gick 8an och att allt var som vanligt. Jag ser inte fram emot NP kan jag ju säga, men det är ett bra tag kvar så orkar inte tänka på det riktigt än.
Hur som helst, kom hem från skolan för typ en kvart sen och om ett tag ska jag dra med lollo, ankido och seidi till saigon och köpa mat och sen sätta oss ute nån stans och njuta av det fina vädret! Ska nog även ta och byta ett utav jeansen jag köpte häromdagen till en annan storlek, kom på att dom nog kommer töja sej och bli alldeles förstora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0