Jag älskar er mamma & pappa

Så söta glasögon man hade på den tiden, HAHA.
Vaknade av några idioter som inte kan borra ordentligt typ klockan 9, fick lite smådamp. Cyklade till stadsträdgården med pappa där vi mötte mamma och min ena bror. Där käka vi eftersom mamma och pappa varit gifta i 25 år idag. Så grattis mamma & pappa, ni är riktiga förebilder. Efteråt åkte vi till västerport och köpte tårta och sedan hem. Nu ska jag snart packa för att spendera natten i tisaren med elin och jenny i elins sommarstuga. Kommer nog bli riktigt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du får hälsa och gratta från mig, massa kramar :) <3

2011-04-19 @ 15:26:29
URL: http://mikaelasorensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0