Nattlandbandy

Sitter hos emma carlström, hon är en söt varelse. :)
Vi har varit på nattlandbandy i lillån, där vi träffade jenny & rebecca.
Och så såg jag en "barndomskamrat" hahahahhaha, tror inte han kände igen mej. ;)
Men vid 12 var vi tvungna att dra för då fick bara folk från lillånskolan vara kvar, och dom ska spela till klockan 6 på morgonen!
Hahah kan inte våran skola ha lite sånt där kul? :)
Ska sova här så jag kommer inte kunna svara på sms för jag har ingen täckning här ute i bondevärlden..
men nu blev emma ledsen för hon vill inte bo på landet, haha stackars flicka.
Nu ska jag nog ta och vara social mot emma pemma slemma femma fågelskrämma. :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0