You raise me up so i can stand on moutains

Om ivet åndå var så vackert..
Det är meningen att det ska vara mellanrum mellan raderna men det funkar inte för mej, vet inte om det blir mellanrum mellan raderna för er, men ifall inte så vet ni att det cpar..
Har så sjukt tråkigt så jag dör snart. Har ont i händerna efter att jag ramlade, känns som att jag har brutit dom
haha. Och så vill jag bara gråta, har ingen aning om varför. Det bara känns så.
Och jag saknar den mest underbara personen på jorden, som jag älskar mest av allt, som är min bästa vän.
Och som också kommer hem på måndag! :D
Men sen åker jag till växjö på torsdag. :(
Och angelica, en utav mina närmsta vänner åker till finland på lördag i en hel jävla månad!
Kommer sakna dej otroligt.
Jaha, det känns ju bra bli nere utan att veta varför, eller jag delvis pga av det jag skrev. Men det är inte bara det, och jag vet inte varför! :s

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskling jag vill gråta för jag saknar dej såå :'( <3

men hoppas vi kan ses en stund på måndag !<3

2010-06-24 @ 14:50:50
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0