Brunett

Före.

Efter. (Seriös tjej också..)


Alla orkar läsa? :$
Hann aldrig blogga igår, först åkte jag till adolfsberg och träffa linus. :)
Efter det träffade jag emma, angelica, seidi och ankido, vi kollade på The Grudge, och den var faktiskt inte alls läskig, ryckte till en gång typ. Bara äcklig.
Idag vaknade jag halv 7 (!!!) kunde inte somna om så gick upp, jävligt skönt att vakna tidigt för en gångs skull faktiskt!
Sen typ vid 10-11 åkte jag och angelica till stan för jag skulle köpa hårfärg. Brunett nu ju. ;)
Efter det åkte vi hem till angelica och åt korv och kolla tv. :$
Ett tag senare när jag skulle hem så mötte jag zach i skogen och stanna och snacka med han lite.
Sedan hem och hämta en gammal tröja och vidare till jenny för att färga håret brunt, hon färgade med. :D
Fast ingen utav oss blev nöjd. :/
Jag vill ha mörkare och så har det blivit lite gröna nyanser.
Så funderar på att färga om när barnbidraget kommer. :)
Imorgon, 18 augusti kl. 08:20 börjar skolan igen.
Jag vet inte om  jag ska skratta eller gråta, de första dagarna brukar vara nice, men sen efter en vecka eller nåt vill man ha lov.
Men vi får väl se hur det blir. ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0