Jobbigt inlägg.


Nawwwwwwww, kungen är så söt. :*

Skola sen åka upp på stan med emma och mamma, ta kort till id-kort och aktivera mitt bankkort.
Sen drog mamma och vi stanna kvar på stan, mötte marcus och wille, så vi var med marcus en stund för wille skulle göra nåt, hehe. ;)
Köpte ny hårfärg, ska nog färga om imrn. :)
Sen gå och käka, efter det åkte vi till lillån och träffa jenny gunnarsson och ganska snabbt tillbaka till stan igen.
Efter det skulle vi dra till jennys farmor eller kusin och fixa nåt men så blev det inte så vi drog till gården.
Sedan vidare till v.ox festivalen och kolla film ute, dit kom också zach och några som jag inte vet vad dom heter, och i slutet av filmen kom lovisa och agnes också.
Det var Farsan som visades, som jag sett förr så det var inte så jätte kul.
Imorgon kommer kungen hit till örebro! Hahaha, jag har lust att kasta nåt på han för jag hatar han grovt, HAHAH.
Men nää tror jag struntar i det. ;)
Fast ska dit och kolla, jag menar hur många ggr får man chansen att se kungen?

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

vi slänger ägg på ha :O<3

2010-08-21 @ 14:39:04
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0