Jag kan inte minnas när jag skratta så mycket senast. (a)




Skolan var faktiskt helt okej, den rulla på.
När jag slutat satt jag och kolla på när 8c hade idrott eftersom jag skulle vara med angelica och ankido efter skolan.
Så jag och angelica åkte hem till mej och åt mat, efter det träffade vi ankido och åkte upp på stan för att fika på vasa. Asså nej usch, tjatar om det hela tiden att jag ska sluta, men det var dåligt väder så vi tyckte att det skulle vara mysigt med en fika, haha.
Efter fikat gick vi runt lite på stan och när angelica sa en sak så fick jag värsta skrattattacken och la mej ner på marken och asgarva. Hahaha här skämmer man ut sej, jaaa. ;)
Sen åkte vi till gården en snabbis men det var rätt folktomt så vi drog till skolan och skratta ännu mer, åt lite saker som var lite smått taskiga, haha.
Härlig dag i alla fall! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0