I believe in the future


Glader på balkongen här om dan, väldigt dålig kvalite eftersom den är tagen med min mobilkamera jag har på framsidan av mobilen som har väldigt dålig kvalite till skillnad på den på baksidan med 5 megapixel.

Har upptäckt att min deisgn ser jätte knäpp ut på många datorer, min header syns inte och arkiv och det är längst ner på sidan? :s
Det är så nu på min nya dator t.ex, jag förstår inte varför?
Okej min design är ändå inte fin, hade ju börjat på en ny men så krascha min data. -.-
Så har inte bilderna och det, så näääääääeeeee.
Jag vet inte riktigt hur det blir med designen då, pallar inte fixa med den nu ändå.
Nej men nu ska jag nog ta och borsta tänderna och lägga mej, är ju så trött om dagarna så det kan vara bra att försöka sova i tid. Kom precis på att jag måste tvätta håret också men det orkar jag inte nu så det får bli imorgon bitti. :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0