Svaren

hur många läsare har du på ett ungefär, varje dag?
Det går verkligen upp och ner beroende på hur aktiv jag är, så det brukar vara mellan 30 och 80 ungefär, haha.
vilka ställen har du rest till?:D
Spanien, Grekland (kreta), Tjeckien, Finland och Norge.

hemmakväll eller fest?
Beror på humör och med vilka, men förmodligen fest även om jag älskar mina hemmakvällar haha!
hund eller katt?
Åh, båda!
cola eller fanta?
Cola.
blont eller brunt hår?
Spelar ingen roll.

är du oskuld?
Nej.

Beskriv dig själv med ETT ord!
Konstig

skulle du kunna äta 5 mördarsniglar för en miljon?
Svår fråga, jag vet inte..

hur gick din mobil sönder och på vilket sätt är den trasig?
Haha, jag var inne på facebook så stängdes den av, och så satte jag på den men så dog den några sekunder senare och så fortsatte den så!

Gillar din blogg ;-)
Berätta om din familj, vad har din snygge bror flyttat hem igen?? Varför??

Kul och höra! Jadu, jag har fyra bröder som heter Christoffer, Simon, Jonathan och Adam. Vi är inte riktigt som alla andra.. Väldigt speciella skulle man väl kunna säga. Vi är högljudda, har konstiga idéer och beter oss inte riktigt normalt. Just därför jag tycker om den så mycket haha!
Och min bror har flyttat hem tillfälligt för att han och hans flickvän gjorde slut och de bodde tillsammans.
Är du en singel eller förhållande tjej? :)
Haha no idea.

Om du fick välja att vara vilken mammut som helst, vilken skulle du då välja att vara?
Den där Manny i Ice Age!
Om jag hade en clementin på mitt ögonbryn, hade du fortfarande varit min kompis då?
Haha, bara om jag fick smaka!
Är du en tand?
Ja, 7 st faktiskt!
Har du en krabba hemma?
Ja under vårt Play Station 1 (HUR COOOLT?!)
Sen kör vi några klassiska ''vad väljer du?''
Platt tallrik eller djup tallrik?

Djup tallrik. ♥
Jättefin blogg har du följ mig med bloglovin så följer jag tillbaka ;$$$ Kram kram! <333
Åh, ja vad kul! :$$$ puss <333

din bästa resa?
Kreta 2011!
favorit färg?
Blå.
favorit godis?
Choklad.
vad skulle du göra ifall du fick en miljon?
Resa och shoppa!
ska vi träffas i sommar?:D
Det tycker jag helt klart! :D
vad ska du göra i sommar??
Jag har inga speciella planer förutom att jobba, hälsa på släkt och BADA!!

Hur många har du legat med ?
Jadu.

Hur sminkar du dig ?:)
Innan jag börjar sminka mej smörjer jag in ansiktet med en ansiktskräm från Neutrogena, sedan täcker jag finnar eller annat med ett täckstift från Elf, och sedan tar jag puder, mineral booster och rouge även dom från Elf.
Jag böjer ögonfransarna innan jag tar Maybeline New York Falsies Volum' Express mascara och till sist målar jag ögonbrynen.

Varför älskar du mig så mycket ?;)
För att du är du! ;)

Vart köpte du dina solglasögon ?:) skulle vilja ha sånna :))
Haha, gustavsviks omklädningsrum!

Varför höjer sig ditt ena ögonbryn när du tar kort?
Ni är så söta evelin och niklas! ♥
Jag vet inte, jag gör det inte med flit. Jag brukar faktiskt försöka hålla nere det, men då ser det bara ut som att jag kollar snett haha.

Rakar du fittan ?
Jaa.

5 snyggaste killarna i 9an?
Jakob Lindmark, Filip Lorentzon, Dennis Hurtig, Adrian Demitriades & Emil Bäckström.

Är du modeintresserad?
Nepp.
Favorit plagg?
Kram! :)
Ingen aning. Kram!

Hur vill du att din framtid ska se ut om ca 10 år?
Typ bo i USA eller kvar här i Sverige, ha ett bra jobb och kanske något/några barn. Lycklig!

Om du var kille för en dag vad skulle du göra då?
Typ runka, knulla, kissa stående, rätta till pungen och bli sparkad på den och raka skägget. Sånt man inte kan uppleva som tjej alltså!

vad är din absolut största dröm?
Just nu, att få komma till USA, även om det bara är för ett kort tag!

vilket gymnasie ska du gå på?
John Bauer.

FEM SNYGGASTE KILLARNA I 8:AN OCH HUR SKA DIN DRÖMKILLE VARA?!"?!?WWERDKLSÖKFKDJÖGD
Olof Bergman, Simon Nydén, Kristian Orou, Adrian Bergenarp, Alexander Durmaz.
Och jag vet inte, lång?
Kan du sjunga?
Haha jag har fått höra båda delarna, men jag är i alla fall grym på att sjunga falskt!

Onanerar du mycket?
Haha nej.

berätta om din första riktiga kärlek?
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag tycker verkligen inte om den killen i nu läget.

VARFÖR ÄR DU SÅ FIN EMMA?:D
Haha du är så söt Jenny! :*

Favoritlåt och favoritfärg?
Och blå.

Kan du nudda naveln med båda armbågarna samtidigt?
Nix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0