Älsklingen min

För snart tre månader sen gav min älskade Eddy sej av till himlen, idag tog hans bror Oddy samma väg.
Nu får ni äntligen vara tillsammans igen där uppe bland dom vita molnen, där ni båda får ha det så mycket bättre.
Jag saknar dej redan min lilla ängel. Vila i frid, jag älskar dej.
Det här var den sista bilden som togs på Oddy vid liv. Det var igårkväll då han skulle sno potatis. När han hade fick tag på en och ska tillbaka så ramlar han och kan inte komma upp för han har potatisen i munnen som han vägrar släppa. Han var så gullig, min lilla knäppo. Självklart hjälpte jag ju han upp, och nej så där smutsig potatis fick han inte äta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P :(

Hur dog dom?

2012-02-29 @ 19:29:54
Postat av: lisa

R.I.P :(

2012-02-29 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0