Grynet


Är det någon anna än jag som kommer ihåg denna fantastiskt grymma kvinna? 
Jag tycker att det är synd att hennes program inte sänds längre och att det har glömts bort, för även om hon var galen så var hon ju en bra förebild. Hon visade att det är okej att vara sig själv, att man får sticka ut. Och framför allt:
- Ta ingen skit!
 
Jag har fått höra en del gånger att jag är en sådan som inte bara kan stå och ta emot skit, utan jag försvarar mig och ibland hämnas jag, haha. Men det kan delvis vara tack vare Grynet, för just orden "Ta ingen skit" har fastnade i mitt huvud redan som liten och inte försvunnit än. Sedan har jag levt efter det.
Jag tycker att allt fler borde lära sig av Grynet, hon är otrolig!
 

Kommentarer
Postat av: mollie

åh herregud vad jag saknar det programet alltså !!! så klockrent !
minns att vi brukade prata om de också, hahah

2012-09-01 @ 09:10:24
URL: http://molliedahlbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0