Varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu


Bild sen i somras, då var man iaf något brunare än nu trots att jag solat haha..
~
Det var riktigt skönt att sola, fast efter ett tag blev det alldeles för varmt så jag solade inte hela tiden.
Vilket jag nog ändå inte skulle göra, för det är inte så smart att sola 25 minuter andra gången man solar solarium som jag på nåt konstigt sätt råkade betala för?
Är något brunare nu men inget som syns på kort, fast det syns kanske bättre imorgon. ;)
Åkte hem efter vi solat, så det blev inget speciellt ikväll. Att göra alltså..
Men imorgon är det ju fest. ;D
Så får väl hoppas den blir lyckad och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0