Luften är fri

NIPPLES. ♥ HAHA

Tog massa kort i skolan av nån anledning haha, hade nog en aning tråkigt. ;)
Så här är bara ett få tal av dom.
Hur som helst åkte jag och seidi hem till jenny efter skolan och vi var där ett tag innan vi vandra iväg till konfirmationen.
Vi snacka typ om nattvarden då jag lekte präst och jenny församling HAHAH, sedan bakade vi muffins! Som ska säljas och pengarna går till välgörenhet.
När konfirmationen var slut åkte jag och seidi till gården där vi båda fick våra ögonbryn plockade, HAHA, tack daniella! ♥
Och så klart jacob min älskling, "luften är fri" HAHAH lite damp..............
Men alla vet ju hur han är, en riktig pain in the ass. ;)




Kommentarer
Postat av: niklas

HAHAHHAHAHA Emma :(:(

2011-01-18 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0