Lovely

Kom precis hem från Elin, vi har bakat chokladbollar, skrattat så mycket så jag nästan grät och typ sjungit och lite sånt, haha.
Allt har varit så jävla klockrent, och då menar jag det, ALLT, hahahahha.
Innan dess var vi på stan och köpte present till seidi som fyllt år och har fest på lördag.
Förresten hann jag aldrig blogga igår för åkte hem direkt efter skolan och åt sen upp till storstenshöjden och ha skidutbildning, inget jag ångrar som många andra gjorde och så kommer jag gå de andra gångerna!
Så dagen i bilder som skulle kommit igår blir nog imorgon!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag undrar bara om du har ny mobil? :)

för du skrev ju förut att din nokia gick sönder och att du lånade din brorsas mobil, men nu har du en htc? :)

2011-01-21 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0