Valentine's day


Fin choklad som smälte vid elementet och som vi sen förs ute i kylan. :D

Elin har skills..

Satt nog inte ens 5 minuter på hela dagen på praoen förutom på lunchen.
Saker att göra hela tiden, men det var kul!
Efteråt åkte jag hem till elin och kolla en film som heter A lot like love och så käka vi våfflor hihi.
Mycket mer än så hann vi inte, eftersom jag slutar så sent på praoen.
Och sen när jag kommer hem upptäcker jag att mitt minneskort till mobilen inte funkar.
VARFÖR SKA JAG HA EN SÅN JÄVLA TUR FÖR?!?!?!!?!?!
SDXFNKVBJZXODÖLKFJ ÅOZXKLBNCLXFKCMXDKLFNBLX-ZLD,XKLZJKD
DAMP.
Men det kanske går att fixa, min bror orkade bara inte ikväll för man behövde starta om datorn typ 100000000 ggr. -.-
Tekniska saker suger balle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0