You're fucking perfect to me


Sjukt gammal randombild, då man var blond. Dock färgat trots att jag har blont naturilgt, haha jävla cp.
~
Första skoldagen på tre veckor, det var faktikst inte en sån jävla plåga som jag hade trott, fick sluta tidigare typ en halvtimma.;) Fast fick reda på att nästa vecka ska vi på elevensval åka längdskidor från skolan till karslund, det är alltså över en mil. Och jag har ALDRIG ens stått på ett par längdskidor,
så jag ser inte framemot det för det verkar bara jobbigt och tråkigt. -.-
När jag kom hem fick jag sätta igång med att plugga lite eftersom att jag har matteprov imorgon, döda mej. Har även varit hemma hos seidi en stund och typ försökt lära hennes 5 månader gamla ursöta lillebror gå, det gick ju sådär HAHAH.
Nu borde jag fortsätta plugga sen blir det dans ikväll, det taggar vi till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0