This is the soundtrack to my life

Woho jag hinner med ett inlägg fast jag egentligen borde ligga i sängen och sova nu..
Innan bowlingen drog jag till hälls för att hämta en praolapp med typ hur jag varit under praoen och så, mohaha bara positiva saker! (a) Fick även en liten överraskning, jag fick välja vilken tårta jag ville att ta med hem, så valde en chokladspegel som ser väldigt äcklig ut på bilden men dom är ju för underbara på hälls!
Bowlingen gick skit dåligt i början, låg under med typ 50 poäng sen så i sista serien kom jag ikapp och vann. ;)
Efter bowlingen drog jag till sandra och hämta mitt smink sedan blev det gården och fixa skidor, och när vi ändå var ute så drog jag till elin en liten stund. Nu måste jag faktiskt ta och lägga mej. :(
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0