Pictures

Fick låna min brors systemkamera förut för att testa och ta lite bilder.
Så jag gick runt hemma och försökte komma på vad man kunde ta kort på, så det blev på lite udda saker..
Sen så är jag inte helt nöjd heller, men den översta bilden gillar jag.
Men men, jag har typ aldrig fotat på det här sättet förr, har ju ingen system och min bror har inte haft en förns när de skulle åka till afrika så därför har det ju inte gått. Eller gått skulle det väl gjort, har ju världens sämsta digitalkamera som bara är bra utomhus när det är ljust, och sen så har ju flera av mina kompisar system, men dom tänker jag inte fråga bah "får jag låna din kamera och ta lite bilder på saker?"

Kommentarer
Postat av: johanna

jättefina bilder ju, och den första var jättecool :)

2011-02-17 @ 00:10:36
URL: http://for-ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0