don't let 'em say you ain't beautiful, they can all get fucked, just stay true to you

man ser ju inte alls jätte fet ut i rockarna.
Hallonsoda + energidricka + kycklingkorv = dagens lunch
Skolan var riktigt bra och gick snabbt trots att vi slutar sent på onsdagar, vi fick reda på vad vi fick på mekanikprovet i NO, tro det eller ej men jag fick fucking mvg! Alltså jag fick ju ig på det förra året så ja, jag är stolt. Hur som helst, efter skolan åkte jag till stan med mamma där jag köpte nya joggingskor, svarta tights och sen tröjan och shortsen på bilden. Shortsen är rätt långa så dom är väl kankse inte dom snyggaste men jag behöver shorts. Efter stan så mötte jag sandra vid stora stenen och vi tog oss ett joggingvarv runt skogen, vilket var lika skönt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0