Träning :D

hejsan! :D
Idag har jag haft träning för första gången på 2010. haha. :D
Eller ja simhoppsträning. :)
Det var riktigt kul, iaf på uppvärminingen/gympan, jag och jonte var lite flummiga hahaha.
Asså vi har typ gympa innan vi tränar i vattnet på söndagar. ;)
Sen när jag kom hem tittade jag på film med mamma, Babe - den modiga lilla grisen, världens sötaste film! hahaha, har sett massa gånger förut men den är så söt!
Sen gick vi till min brors och hans flickväns nya lägenhet och kollade lite nu när dom hade möbler där inne, haha.
Hejdå nu ska jag gå och ta självmord för jag vill inte börja skolan i morgon!
Eller, jag vill för att träffa folk, men inte lektioner! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0