Storstenshöjden

Har varit i storstenshöjden med gården idag, det var verkligen skit kul!
Förutom att jag slog i huvudet i en skyltstång, för det stog lite folk där nere och då skulle jag åka in bakom dom men lyckades inte stanna och sen minns jag inte mer, bara att jag slog i huvudet och låg i snön. HAHA. Duktigt!
Men det var typ 10 min innan liftarna skulle stängas så jag åkte inte mer då. :)
Bilder kommer förhoppningsvis om bilderna laddas upp på deras hemsida snart! :D
Och nu vill jag bara sova!
Ska nog gå och äta nåt sen sova, hihih.
Btw så bytte jag ut en bild i headern till en annan, ingen utav bilderna var bra, men ändå..

Puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sämst din neger

2010-01-24 @ 13:46:18
Postat av: Anonym

din neger nuu blir det dask

2010-01-24 @ 13:49:37
Postat av: emma leijon

SVAR: anonym

jag tycker det verkar som att du har ett jätte kul liv? :)

2010-01-25 @ 21:22:33
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0