Dan före dopparedan

Ser inte mysigt ut men det är typ mandelmassa doppat i choklad och nougat.
Har haft fullt upp hela dagen, har städat hela mitt rum som aldrig förr!
Har plockat undan ALLT, dammsugit, dammat och skurat golvet.
Har aldrig i hela mitt liv skurat ett golv förr, inte vad jag kan minnas iaf så jag är fan stolt.
Och dom som känner mej vet nog hur mitt rum brukar se ut, nu är det så rent det bara kan bli. :)
Efter det hjälpte jag mamma lite med att städa marsvins buren.
Och till sist det bästa på hela dagen, BAKA JULGODIS!
Jag älskar att baka det, fast tycker inte så mycket om att äta det, iaf inte madelmassa grejer.
Nu ska kolla på bingolottos uppersittarkväll som börjat för länge sen och som jag sagt till elin att jag aldrig ska kolla på haha! Men ska kolla vad det är typ och så, suger det så gör jag väl nåt annat. ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

mumma mumma

2010-12-23 @ 21:21:05
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: elinkanervistooo

EMMA KOLLA PÅ BINGOLOTTO HIHIHIHHIHIHIHIHIHIHIHI

(a) <3<3

2010-12-24 @ 00:27:55
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0