Vad ska ni göra på Valborg? :)

Förväntar mej inte nåt svar på rubriken, men man ju alltid fråga. ;)

Usch, jag hatar verkligen att jag ska bli sjuk hela tiden!
Visst var det inte alls länge sen sist?
Det började på bilden, jag blev super trött och yr. Efter det hade vi matteprov (som nog inte gick så bra) och då blev jag jätte varm, så när jag lämnat in provet gick jag hem. Mår fortfarande inte bra fast jag sovit och ätit. Fast har nog inte feber, men har huvudvärk, mår illa och är yr. Men bara jag är frisk imorgon, då är det ju valborg!
Har ännu inte riktigt nåt planerat, men om det går drar jag till eskilstuna! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: sagha

NEj det är ju kul att läsa bloggar:)

2010-04-29 @ 16:25:39
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: malin

Min bästavän ida och jag ska ha en fest hemma hos henne, och jag tror det kommer bli riktigt lyckat!

2010-04-29 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0