Söt dag

Angelica och emma kom hit istället så då käka vi lite macka.
Sen drog vi till mellringe, och då kom seidi för hon skulle ha utvecklingssamtal typ 1 timma eller en halvtimma senare, och jacob kom också en stund.
Sen blev det kallt så vi drog till nån trapp i mellringe och satt där och snacka.
Och då blev vi sugna på kladdkaka så det köpte vi och åkte hem till mej.
Efter det drog vi upp till seidi och fota lite. ;)
Bilder kommer kanske om angelica skickar!

Åh jag vill ha mina bilder på datan nu, men dom är fortfarande på min brorsas dator! ingen orkar föra över dom för jag har typ miljoner!!

Puss



En söt bild som jag ändå har på datan, mohahah. (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0