Gården

Har nyss varit i gården.
Där jag tänkte plugga(?) haha, så blev det inte..
Nej istället satt jag och nåra och snacka massa, sen skulle vi plugga i dansrummet men då är det klart vi börjar dansa och ha oss. ;)
Så då flyttade vi oss till hobbyrummet där vi satt och klottrade på en duk istället.
Så då flyttade vi vidare till tjejrummet, men ankido var så grymt störig och jobbig så det gick inte så bra att plugga haha. Och sen när vi tillslut började plugga så var det 10 minuter kvar tills andra avenyn skulle börja, så då såg vi på det. :)

DET FÅR INTE VARA KIM! DET FÅR INTE! DET GÅR INTE!

Mohaha, alla som såg andra avenyn lär väl fatta. ;)

Puss


Seriösa bilder här vaaa. ;)


mohahahah "porr". :$


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

shit, jag ber dig gumman,

ta bort eller stryk åtminstone över mig på dom två sista :$

<3<3<3<3

2010-04-22 @ 07:13:53
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0