God jul, i förväg

Hejsan! :*
Som sagt ska jag åka till min mormor & morfar i Ljungsbro och fira jul där. Jag åker visst inte så tidigt som jag trodde men snart ska jag äta sen åker vi! Och det kommer var fett mysigt och fira jul med släkten, hihi. Det var några år sen för dom två senaste åren har vi firat själva, asså bara min familj. Mina älsklingar Eddy & Oddy (mina marsvin :$) är hos christoffer & mikis & deras katter?!  haha, fast christoffer kommer vara med oss och fira jul och mikis jobbar, så jag undrar hur det blir med marsvinen och katterna tsm, haha. fast katterna är bara nyfikna så det kommer väl gå bra.

herregud vad jag skriver om katterna och eddy & oddy nu. Så nog om det, bilder från jul och på mitt hår kommer när jag kommer hem. Vilket jag gör på fredag eller lördag. :)
Nu finns det väl inte så mycket mer att skriva än
God Jul & Gott Nytt År!
Ha en riktigt msyig & bra jul nu!

 


Kommentarer
Postat av: Melina

GOD JUL EMMA LILLA,

2009-12-25 @ 16:20:36
URL: http://ssolklart.blogg.se/
Postat av: svar: melina

GOD JUL MELINA LILLA,

2009-12-26 @ 19:53:58
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0