fredag

Jag hinner inte göra inlägg så ofta nu. Och ibland hinner jag men har typ bara haft träning den dan eller nåt. haha. Hade tänkt att gå på luciarocken ikv, men eftersom jag tog sprutan idag så har fått huvudvärk och mår illa. Så ikv blir det att sitta hemma och kolla idolfinalen :$
Och idag har jag typ haft matteprov i skolan, som jag tror gick okej kanske. Svenska provet igår gick typ sämst, kommer få IG. Haha, sen så har jag väntat på att pappa skulle komma hem så jag kunde ta sprutan.
Kul fredag! -.-
Men nästa fredag är det JULLOV! :D
Jag blir lite lycklig hihi :)

Slänger in två bilder från onsdagen.


Söta, ofixade, väldigt seriösa jag på NO lab. haha xd


Jag och melina gjorde sallad (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0