10 saker ni kanske inte visste om mig

Har ingenting att blogga om, så här får ni lite inte allt för intressanta saker om mig:
 
1. Jag är värdelös på att vara sur, jag försöker vara sur på folk när jag har anledning till det. Men ofta slutar det med att jag förlåter/är snäll mot personen, trots att den inte förtjänar det. 
 
2. Min favoritfärg är blå.
 
3. Jag hatar kaffe, men älskar ljudet av kaffebryggaren.
 
4. Om någon klippt sig, och jag säger att det är snyggt, menar jag det oftast inte. Speciellt inte på killar. För jag tycker sällan håret blir snyggt efter man varit hos frisören, det brukar dock bli bättre efter ett par veckor haha!
 
5. Jag saknar sällan folk, det händer, men det är ovanligt.
 
6. Jag äter alldeles för mycket pasta, salt och ketchup. 
 
7. Jag försöker intala mig själv att jag är så hård, men i själva verket är jag ganska mjuk av mig och gråter väldigt lätt. Typ till disneyfilmer, mattetal jag inte fattar, när jag blir arg osv.
 
8. Jag tycker om att vara ensam, alltså att inte umgås med nån. Inte hela tiden, men typ på vardagarna. 
 
9. Jag vet ganska exakt vad jag vill i livet, vilket inte är allt för vanligt vid min ålder. 
 
10. Jag har ofta inga problem med att prata inför folk, men så fort jag ska sjunga inför folk blir jag livrädd, trots att jag egentligen tycker om det, haha. 
 

Kommentarer
Postat av: azul

var det därför du sa att du har blåa väggar? önsketänkade hahaha

2014-03-06 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0