Gym

Den första februari går mitt gymkort på Gustavsvik ut, jag tycker det är ett bra gym. Det är såpass litet så man kan alla maskiner och så är det nästan aldrig folk man känner där. Tycker det är hur skönt som helst!
Nackdelen dock är ju att jag jämt måste byta bussar och krångla för att ta mig dit/hem vintertid.
Därför har jag bestämt mig för att byta till något mer centralt eller närmre gym, har bara inte bestämt mig för vilket än! Testade på ÖKK idag, de hade gott om maskiner och redskap, dock framgick det dåligt på vissa hur många kilo varje "platta" vägde och vilka muskler man tränade. Har tänkt att testa åtminstone Friskis & Svettis Kvarnen och Actic i Haga först innan jag bestämmer mig! 
 
Bilden är ca 1 1/2 år gammal, då var jag ganska så glad. Kan inte lägga in bilder från min androidtelefon till min macbook, så det fick blir något gammalt.
 

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

jag kan rekomentera Njoy,
inte heller så jätte mycket folk, inte heller folk som man känner till! och i samma prisklass som friskis!

2014-01-20 @ 21:12:51
URL: http://biszczis.blogg.se
Postat av: louisebiszczak

haha jo förstod det,
nej det ligger i prisklass med Friskis oc h svettis och det är dom billigaste i örebro.
jag betalar 149kr i månaden men jag har rabatt från min dansskola.
annars ligger det på 209kr i månaden!

jämnfört med andra gym så är det hyffsat billigt! :)

2014-01-21 @ 22:04:24
URL: http://biszczis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0