Tidig helg

Har gått på stan med Julia, Stina och även Alex en stund. Har inhandlat lite presenter till Sofie som fyllt 18 och som vi ska fira på lördag. Fick även med mig en fin tröja hem och lite annat.
Efter det drog jag och Jull oss mot Friskis för ett kort men intensivt pass. Köpte ett gymkort där, har egentligen inte bestämt mig om jag verkligen vill gymma där. Så köpte bara ett som gäller i tre månader, för då kan jag verkligen känna på hur det är, och skulle jag inte trivas kan jag byta rätt fort igen! 
 
Nu har jag fått ta helg, blir ledig både torsdag och fredag. Imorgon ska jag på tävling som tränare och domare för mina småsimhoppsbarn. Och på fredag ska jag och Julia på Avicii, helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0