Jag har inte så mycket annat blogga om så

10 (ganska ointressanta) saker ni kanske inte visste om mig
 
Jag kan inte äta saker med för mycket fett ex. grädde, bregott och bacon.
Jag älskar ljudet av kaffebryggaren på morgonen men jag hatar kaffe.
Jag är beroende av lypsyl.
Jag är jättesvårt för att stava Spanien på datorn, det blir nästan alltid SpaniNen.
Jag har en väldigt liten kissblåsa, jag kan gå på toa tre gånger innan jag åker till skolan.
Jag har alltid hatat iPhone, gör fortfarande och kommer alltid göra det, trots det har jag en.
Jag var på grym på matte från 1an till 9an ungefär, nu suger jag. Vad hände?
Jag skäms för mänskligheten, det är pinsamt att vara människa pga allt efterblivet och idiotiskt vi gör.
Jag har inte ätit kokt potatis i skolan sen jag gick i 4an, det är cirka 6 år.
Jag anser att the OC är den absolut bästa serien som finns, och så fort jag är klar med GG ser jag nog om den igen för fjärde gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0