SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

1. beskriv dig själv med ETT ord!
Konstig!
2.vilken är din favoritlåt?
Nicki Minaj - Starships
3. varför är din rumpa så jävla sexig??!??1
För den vill vara som du hehehhe.
4. ska vi kolla på svenssonsvensson tsm? :$$$$
// PUSSSSSS ELIN
Självklart! Puss!

är du oskuld?
Nej.
kan du berätta om ditt senaste ex?
Det finns inget att berätta.

erkänn att du älskar mig till 100?;)
Nej, men till 110! ;)

5 snabba:
cola/fanta?
Cola.
max/mc'donalds?
Mc'Donalds.
hund/katt?
Hmm.. Båda!
natt/dag?
Dag.
sommar/vinter?
Sommar!

är du kär?
Nej, faktiskt inte.

vilka bloggar läser du? :)
Dennis Widehammars, Fanny Alméns, Elin Kanervistos, Cajsa Buxbaums, Angelica Angelholms, Clara Henrys, Anna Ellinor Lindes, Nina Zalbo Lundgrens och kikar in på en del andra ibland!

Popcorn/Chips
Chips!
Godis/glass
Glass.
cola/ramlösa
Cola.
1 supernära vän/tusen vanliga vänner ´
Tusen vanliga, skulle tröttna på att bara umgås med en enda person haha.
liten etta/villa mitt i skogen
Villa mitt i skogen.
hus/lägenhet
Vill ju helst ha hus, men bor i lägenhet.

Skulle du kunna ha sex med en total främling?
Det beror helt på läge, mitt humör och hur han ser ut typ haha.

Har du gjort din header själv?
Ja det har jag.

Nu ger jag igen!;)<3

Slicka på en snigel eller en krabba?
En krabba!
Äta hästskit eller koskit?
Hästskit.
Hanna w eller kissie?
Hannah W.
Tatuera in en gul eller en limegrön kuk på pannan?
Limegrön, fett coolt! ;)

hehe älskar dig med!(aaa)<3
I love youuuuu. <3

Vad använder du för trosor?
Spets och vanliga.

två snyggaste killarna i varje 9a?
9A: Nisse, Felix
9B: Daniel, Emil
9C: Adrian, Simon
9D: William, Geovanny
9E: Jakob, Filip

Favorit låt?
Kolla högre upp!
Favorit färg?
Blå.
Favorit artist?
Eminem och Petter.
Favorit skådis?
Wentworth Miller och Charlie Sheen!
Favorit mat?
Kyckling med nåt gott till.

Vad ska du gå på gymnasiet??
SAM - Media på John Bauer

Vad vill du jobba med i framtiden?
Just nu, mäklare.
Var ser du dig om 10 år?
I USA! :D
Hur många barn vill du ha?
2-3 st.

är du oskuld?
Nej.
vilken är din favoritställning?
Haha!

Vad har du för relation med knark?
Jag har ingen relation till knark!
Skulle du kunna tänka dig att pröva?
Nån gång i livet måste man ju testa, dock kanske inte den värsta sorten.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en vän/syskon eller liknande höll på?
Det tror jag inte riktigt man vet förns man hamnar i den situationen faktiskt.
Bästa minnet från du var liten?
När min lillebror föddes!
Älskar din blogg (:
Kul och höra! :)

Vem är din favorit i bb?
Svår fråga, har nog ingen direkt favorit just nu.
Vem tycker du minst om i bb?
Joe.
Vem är snyggast i bb?
Marcelo och Amandus!

Nicki minaj / Beyonce?
Nicki Minaj.
Rihanna / Lady gaga?
Rihanna.
Eminem / Jay-z?
Eminem!
Drake / akon ?
Akon.
och sen lite random sådär
Vem vill du ska vinna mello i år? tror du det går bra för honom/henne i ESC?

Ulrik Munther så klart! Fast tror inte det skulle gå bra för han, så typ Danny eller Loreen om man ska se det så.

har du några piercingar var isåfall?
Öronen om dom räknas? Haha.
favoritämne i skolan?
Bild och hemkunskap.
vad har du för operatör?
3, ska du busringa?

Hej?
Hej!
Tror du jag har en penis?
Ja vad skulle en tjej som dej annars ha?
Vad skulle du valt, att dricka din egen spya eller slicka på ditt bajs?
Haha euw, slicka på mitt bajs tror jag.
Är du lebb?
Bara en halvtimma om dagen.
Skulle du vilja slicka mig i örat?
Ja tack gärna!
Hejdå?
Hejdå!

rakar du fittan ?
Ja.
hur många har du legat med?
3 personer.
har du gjort nått i livet du ångrar kan du berätta?
Ja det har jag väl, men inget jag kan komma på jag vill berätta nu.

Ska inte vara lika äcklig som vissa andra här så en enkel fråga, finns det någon du hatar mest av alla i hela världen?
Beror på hur seriöst man menar med hatar, men nån jag "hatar" är en föredetta vän till mej.

vad har du för betyg?
1 G, 13 VG och 3 MVG.
hur många poäng har du?
265.

Hmmmmmmm....
Emma, här kommer det normala o onormala frågor!
1. Hur många LÄSARE har du? :*

Det går upp och ner väldigt mycket, mellan 40 och 80 läsare per dag ungefär.
2. Gillar du snopp? (A)
Ja, speciellt din! :*
3. VARFÖR är du så SMEEXII för???
För att jag nyss kliade mej på tutten......
4. Ge mej dit ass.
Okej, som du vill!
5. JAG VET ATT DU ÄLSKA MEJ?!
SOM FAAAN!

hur är din drömkille?
Alltså, jag tycker inte riktigt man kan besvara såna frågor. För så fort du blir kär i nån så försvinner ju alla dina "krav" som en kille ändå inte skulle kunna leva upp till.

har du någonsin rökt?
Ja, fast är absolut inte beroende!
har du någonsin varit full?
Ja.

Har du strulat med nån du inte känner nån gång?
Haha ja.

Kan du slicka dig på näsan?
Haha kan slicka på "början" av näsan, men inte typ nästippen eller nåt sånt mysko.


Kommentarer
Postat av: Fanny Almén

Svar: Förstår det, det är så svårt att komma på saker att blogga om! Kul att du läser min blogg förresten, kram:)

2012-03-08 @ 23:12:15
URL: http://fannyalmen.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Hellloo sweetie!

Kika gärna in & delta i min tävling där du kan vinna valfritt smycke från glittersten.se till obegränsat pris, how awesome?! :D



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



För övrigt så önskar jag dig en toppen helg!

2012-03-10 @ 00:59:35
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0