When she was just a girl she expected the world, but it flew away from her reach so she ran away in her sleep and dreamed of paradise

 
Grillade som ni ser igårkväll med Maria, Seidi, Ankido, Diana och Rojin. Det hela slutade med mat- och vattenkrig och förstörda grillar.
Idag har jag kollat när min lillebror spelade på Örebrocupen mot nåt finskt lag, de vann med 3-2. Man blir lite stolt när ens lillebror gjorde alla 3 målen, haha. Drog sedan vidare till Elin och vi kollade även lite fotboll. Innan jag åkte och träffade Seidi, Melissa och Yelda, spelade lite kort med dom och jag och Seidi drog oss sedan vidare och träffade Angelica och Zach. Vi stötte sedan på alla möjliga människor. Härlig dag, med ovanligt mycket solsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0