Moppepojkar

Alltså, varför är alla nyblivna moppeägare (speciellt 97or) så himla coola för? Inget illa menat egentligen..
Men det är typ på sin blogg:
"Nu ska jag ta moppen till Sigfrid och då tar hon också sin moppe så åker vi till..."
Eller något i den stilen, eller så har man sin moppe som profilbild eller omslagsbild. Tror jag ska ha min cykel som profilbild och skriva lite så där klyschigt "Åh min skönhet, du får mig att må så bra genom den motionen du ger mig ♥"
Okej, jag överdriver. Jag förstår att dom kanske vill skryta, till en viss gräns. Men det är deras ensak, jag uttryckte bara min åsikt. Ni vet yttrandefrihet? Alla verkar inte ha förstått sig på det. :))

Okej det är nästan min cykel, hittade inte rätt modell på google..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0