Motivation

Jag var ute och sprang för en stund sen, och jag hatar att springa. Men jag måste hålla igång på nåt sätt nu när det är uppehåll från simhoppet.
För att göra nåt man vet att man borde göra men egentligen inte vill kan man behöva motivation. Det behöver i alla fall jag, och bilder och texter som dom här ger mig det. Jag brukar även försöka att alltid tänka positivt och fortsätta även fast att en del utav mig säger åt mig att ge upp. Man måste tro på sig själv, men överskatta dig inte för mycket, då blir man bara besviken om man inte klarar det. Överraska istället dig själv med hur bra du faktiskt är. Och känslan efter en hård träning gör allt slit värt det.
Nu ville inte jag försöka låta som värsta atletiska och aktiva människan, för det är jag inte. Utan tänkte bara att det här hjälper mig när jag saknar motivation, det kanske kan hjälpa andra som också behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0