If you don't care, don't read then.

Jag kan inte påstå att jag inte saknar våra tider från förr, alla sena sommarkvällar, alla galna saker vi hittade på och ja allt som vi brukade göra tillsammans. För tro mej det gör jag, jag menar, du var min bästa vän.
Men sen när jag tänker på allt annat som har hänt, då känner jag mest besvikelse och hat. Och helt ärligt så klarar jag mej bättre utan dej. Mindre problem, mindre kalabalik.
Så tack för alla fina stunder och minnen, men det är stunder jag lämnar kvar där och nu fortsätter jag framåt starkare än någonsin.
Jag kan inte påstå att jag inte saknar våra tider från förr, alla sena sommarkvällar, alla galna saker vi hittade på och ja allt som vi brukade göra tillsammans. För tro mej det gör jag, men faktum är, jag saknar inte dej. Eller jo förresten, jag saknar ditt gamla jag.
Men sen när jag tänker på allt annat som har hänt, då känner jag mest besvikelse och hat. Och helt ärligt så klarar jag mej bättre utan dej. Mindre problem, mindre kalabalik.
Så tack för alla fina stunder och minnen, men det är stunder jag lämnar kvar där och nu fortsätter jag framåt starkare än någonsin.

- Ja du, precis du ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0