Minns du...

-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
-pokemon och digimon
-när man spelade kulor och gogo's på skolgården varje rast
-Tillbaka till Vintergatan
-när Britney Spears, Spice girls och Backstreet Boys var det enda folk lyssnade på
-när man fick Hitz for kidz i julklapp
-när man tog med sig freestylen och en trave CDskivor istället för iPoden
-när Timon och Pumba bara var med i Lejonkungen och inte hade ett eget program
-när tamagutchi var allas bästa vän
-"I'm a barbie girl, in a barbie world, I'm made of plastic, it's fantastic"
-"Mål mål mål, mera mål, å mål, det kommer det att bli"
-"boom boom boom boom, I want you in my room"
-"Mama mia, here I go again" alla låtarnas melodi utantill
-när lattjo lajban var veckans höjdpunkt
-första gången det hölls melodifestivalen för barn, MGP Junior och Sofie sjöng om Superduperkillen
-du kommer ihåg melodin till superduperkillen och delar av texten (han är min superduperkille, bara min. Han är den som jag gillar bäst)
-att du växte upp i tron på att madicken, emil, lotta, pippi, alla barna i bullerbyn m.fl fanns på riktigt
-när det var jojo-period och alla övade in tricks
-när inte disneychannel fanns, eller iallafall inte var upptäckt
-Creep School, Aahh! Riktiga monster!,
-när piggelinglassen kostade 6 kr
-och sandwichen 10 kr?

En som hade lagt ut det här på fb, känner ju igen sej i ALLT förutom det med jojo, för jag kunde inte "joja" haha, och så spelade jag inte kulor men gogo's hade jag massor utav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0