2012 i bilder

Det är inga bilder ni inte sett för eftersom att jag tagit dom från mina egna blogg för att på den här datorn har jag bara bilder sen efter jag började skolan efter sommaren.
Januari.
Elev för en dag på min framtida skola.
 
Februari
Skidåkning.
Oddy gick bort.♥
 
Mars
Värmen började komma.
 
April
Spanien med spanskagruppen.
Spexfoto.
 
Maj
Årets första dopp i Sverige.
 
Juni
Balen.
Sista skolavslutningen på Mellringeskolan.
Midsommar.


Peace & Love
 
Juli
Antagen till JB.
Sommarstugan.
Söderköping & Smultronstället
Sommarjobb på Längbrokyrkogård.
 
Augusti
Fyllde 16 år.
Nattdopp.
Började ettan på JB gymnasiet, fick MacBook och hade massa roliga dagar.
 
September
Införskaffade mig en kamera.
Skolfoto.
 
Oktober
Stockholm, DN och SVT med klassen.
 
November
Halloween.
Världens bästa tränare lämnade oss på simhoppet för Australien i ett år.
 
December
Juldoppet
Jul
Köpte ny mobil
Spenderade många timmar i Mellringehallen och Idrottshuset för att stötta lillebrorsans lag ända fram till vinst i Örebro Cupen.


 


 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0